Technisch probleem van 24-11 t/m 1-12

Door een technisch probleem zijn veel beveiligd verzonden mails niet bij ons aangekomen. Dit zijn de mails verzonden door medewerkers van organisaties die aangesloten zijn bij Jeugdzorgnet. Ook aanmeldingen die via de digitale aanmeldformulieren op onze site zijn gedaan, hebben we niet ontvangen. Heb je ons tussen 24 november ‘s avonds en 1 december ‘s avonds beveiligd gemaild of een digitaal verwijsformulier ingediend? Dan hebben we je bericht helaas niet ontvangen. We vragen je telefonisch contact op te nemen met de persoon die je wilde bereiken of je bericht opnieuw te sturen als je mail onbeantwoord is gebleven. Vrijwel altijd hebben verzenders van de beveiligde mail een automatisch antwoord met een foutmelding ontvangen. Verwijzers kunnen het verwijsformulier hier opnieuw opsturen of telefonisch contact opnemen met ons team START via 088 170 5000. Mails die normaal zijn verzonden hebben we wel ontvangen. Met ingang van 2 december ontvangen we alle berichten weer van iedereen. We vinden het erg vervelend, onze excuses voor het ongemak.